poniedziałek, 5 października 2015

3 urodziny Adeli

Czas naprawdę szybko płynie, ledwo były 2 a tu już 3 urodziny. Nagle moja mała dziewczynka wydaje mi się jakaś większa...... Z dnia na dzień mądrzejsza, bardziej cwana, wygadana, samodzielna. Adela jest wyjątkową osobą. Ma w sobie mnóstwo wrażliwości i empatii. Jest bardzo dokładna i ułożona.Lubi znać swój plan dnia. Chce wiedzieć co będzie danego dnia robić, z kim się spotka. Kocha układanki, szczególnie puzzle i to wcale nie najprostsze. Lubi też pograć na tablecie i pooglądać swoje ulubione filmiki na youtubie. Od jakiegoś czasu aż tak nie szaleje za muzyką, ale jak już muzyka leci to od razu tańczy.
Od miesiąca jest przedszkolakiem. Zaliczyła już 3 choroby, więc w sumie nie najlepiej. Mam nadzieje, że swoje już odchorowała i będzie dobrze. Na dzień dzisiejszy do przedszkola chodzi bardzo chętnie, po drodze zbierając kasztany.
Ciągle jest wielką wielbicielką kotów.
Trzeci rok życia, myślę był dla niej bardzo ważny. Nastąpiło wiele zmian, przede wszystkim pojawił się brat. Na początku było różnie. Teraz też Mikołajowi się czasem oberwie, ale Adelka mówi, że gdy go nie ma to ona nie ma się z kim bawić i tęskni za nim, kiedy ten pójdzie np na spacer z babcią Basią.
Adela potrafi tez pokazać pazurki,a czasem doprowadza mnie do szału. Nie ukrywam, że potrafi postawić mnie w trudnych sytuacjach, w których nie wiem jak postąpić. Ale uczymy się obie sobie ze sobą radzić:P

"Mamo, nie mów tego, bo ja tego rozmawiania NIE-LU-BIE!"












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz